Į darbą kartu su Arimex – linų sėmenys

Jeigu kasdien skubate ir nerandate laiko sustoti ir pagalvoti ką valgyti rytoj, tuomet… Jums tiesiog privaloma sustoti. Nes visapusiškai subalansuotas maistas ir kokybiškas miegas yra pirmieji būtinieji poreikiai sveiko ir laimingo žmogaus gyvenime. Mes šiems „malonumams“ visuomet randame laiko ir niekuomet neieškome priežasčių kodėl negalime tuo pasimėgauti.

linu-semenys-5

Ar dažnai namie skanaujate valgomas sėklas? Kviečiame su Arimex gaminti skaniau, bei pietauti ofise/universitete dar sveikiau 🙂 Šios savaitės žvaigždė – sveikieji linų sėmenys, kurie ne tik yra nuolatiniai žaliųjų kokteilių, duonos mišinių palydovai, bet gali būti gardžiu priedu salotoms/mišrainėms. Rekomenduojame namie turėti šių galingų sėklyčių, jeigu kankina virškinimo problemos, taip pat ne mažiau vertigas ir iš jų spaudžiamas aliejus, kuris pamaitins Jūsų odą, plaukus, o organizmą  – gerosiomis Omega-3 rūgštimis. Būtinai rekomenduojame šias sėklas, jeigu Jūs norite savo meniu praturtinti ir pritaikyti dietoms bei sportui.

linu-semenys-2

Susluoksniuokite:

  • kepto moliūgo kubeliai (kubelius nuvalyt moliūgo pabarstykite druska ir česnakų milteliais, pašlakstykite linų sėmenų aliejumi ir apkepkite 200 karštumo orkaitėje 15 minučių)
  • keptos arba virtos vištienos vidinė filė
  • prinokęs avokadas
  • linų sėmenų
  • sauja šviežių spanguolių (puikus vitamino C šaltinis)
  • citrinos sulčių
  • linų sėmenų aliejus

linu-semenys-4

Print Friendly, PDF & Email
Yra kur tobulėtiGerasBeveik puikus skonisPuikus skonisTobulas (No Ratings Yet)
Loading...

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

16 − 2 =