2009 BULGARIJA

2009…

Pirmą kartą nusprendėme išbandyti kas yra… paskutinės minutės kelionės… pirmą ir paskutinį 🙂

Pirmas vakaras ir pirmoji fotosesija netoli viešbučio, pati gražiausia kurorto vieta, kur kas vakarą gurgšnojome bulgarišką vyną arba smaližavome nuostabius bulgariškus mėlynių ledus 😛

montazas1

Aišku pirmiausia reikia susipažinti su savo kurortu ir visur viską įamžinti atminčiai 🙂

montazas2 montazas3

montazas4

Jeigu kadanors teks pabuvoti šioje nuostabioje šalyje ir Šv. Konstantino ir Elenos kurorte, būtinai apsilankykite kavinėje Panorama 🙂 nuostabiausi vaizdai ir kokteiliai 😉

montazas5

Šiek tiek atokesnis kurorto rajonas, labiau saugomas ir naujesnis 🙂 už tai bangos nepakartojamos 🙂

montazas6 montazas7

Populiariausia ekskursija tikrai nenuvylė…

Pradedam nuo keramikos muziejaus 🙂

montazas8

Toliau Balčiko Karalienės sodai su karališkų vynų degustacija :p

montazas9montazas10

ir… Kaliakra… neįmanoma nupasakoti nuostabių uolų vaizdo, vėjo gūsio ir saulėlydžio 🙂

montazas11montazas12montazas13

Varna… Bulgarijos miestas, kurį pirmiausia išvydome leidžiantis lėktuvui, ekskursijos po ją negalėjome atsisakyti kaip ir dar vienos vyno degustacijos 🙂

montazas15montazas18

Aladja… vienuolyno uolose likučiai, labai užburianti vieta 🙂

montazas16montazas17

ir… kas vakar vėl grįžtame prie jūros 🙂

montazas14

jei kas dabar dabar paklaustų kokia yra Bulgarija, tai be to, kad ten sutikome nuostabių vietinių nuoširdžių žmogeliukų, išragavome daug nepakartojamų ir parduotuvėse neparduodamų vynų… tai buvo nuostabus poilsis ir tokia štai yra Bulgarija mūsų akimis 🙂